Direktlänk till inlägg 5 juni 2008

Blä!

Av tegirl - 5 juni 2008 23:52

Värsta pollenallergin just nu. Typ dör här av att det kliar, rinner och sticks så mycket. BLÄ! Inget som jag eller någon direkt kan göra något åt men ville bara klaga lite. Så nu har jag fått ut det med, klart.

Sedan har jag världens ångest med. Idag har jag varit på min kusins student, det var visserligen roligt men självklart innebär bortbjudning olika svåra matsituationer och jag vann över anorexian några gånger och testade lite förbjudna saker. Inte alla gånger men några iaf, detta har iaf ledt till jätte ångest. Mår verkligen skit och vill aldrig mer äta igen. Logiskt sätt så vet jag att jag inte har eller kan gå upp 10kg på en och samma dag men det känns som det om inte mer. Jag tycker mig se alla dessa kilon på min kropp med, usch jag vet inte vad jag ska göra för att stå ut med all ångest. Den gnager för mkt på mig. Det får väl bli att gå och sova nu om det nu går. Godnatt!


 
 
sanna

sanna

5 juni 2008 23:52

Gå in på min blogg och gör dagens
HISSA OCH DISSA

Din hiss och diss kommer publiceras i ett inlägg sedan + din en länk till din blogg.
så vi ser alls:)

Ha en bra kväll

http://sannassanna.blogg.se

 
stars in heaven

stars in heaven

9 juni 2008 16:56

Starkt gjort vännen!
Jobbigt med pollenallergi, jag har det inte själv *peppar peppar* men min bror har jätte allergi. Hoppas det blir bättre för dig snart. Kramar

http://tessiiie88.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tegirl - 4 september 2008 19:35

Tänkte bara säga hej då till denna blogg nu! Skriver ju nästan aldrig här och får dåligt samvete för det. Tar bort den allt som allt så behöver jag inte må sämre än vad jag redan gör. Jag kämpar i alla fall på att bli frisk, det är jobbigt och det gå...

Av tegirl - 8 augusti 2008 00:22

Nu känner jag den, denna jävla obehagliga känsla i magen. Det knyter sig och det gör ont. Alla dåliga, jobbiga minnen bara flyter upp och jag vet inte var jag ska ta vägen.   Jag har så många frågor men finner inga svar. Detta eviga tvivlande. Är d...

Av tegirl - 5 augusti 2008 23:30

Igår och idag har mestadels av dagarna gått åt till ångest.    Jag har haft en skön sommar, visst med få undantag då anorexin har bråkat men det har gått över snabbt. Jag har varit genuint glad och kunnat njuta lite av livet (därav har jag inte direk...

Av tegirl - 22 juli 2008 23:37

Jag skrev ett långt inlägg för någon dag sedan men det försvann och jag gav upp orkade verkligen inte att skriva om det just då. Det gör jag inte nu heller, kommer inte riktigt ihåg vad exakt det var jag skrev heller så.   Tänkte bara ge en liten upp...

Av tegirl - 5 juli 2008 23:53

Ett tag sedan jag skrev här sist, det blir så på sommaren tror jag. Lusten till att sitta vid datorn är inte lika stor plus att för min egen del händer det lite mera nu. Nu är ju min familj och vänner lediga med så vi kan hitta på grejer tillsammans....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards